Música con identidá

0
176
Instrumentos tradicionales asturianos elaborados por El Busgosu
Instrumentos tradicionales asturianos
¡Haz clic para puntuar esta entrada!
(Votos: 14 Promedio: 4.6)

El Busgosu ye un proyeutu que naz del nuestru calter de facer les coses por nós mesmos.
Facemos artesaníes cuantayá. Pero la nuestra pasión pola música celta y tradicional asturiana fizo que’l nuestru proyeutu desendolcase na fabricación y igua d’instrumentos tradicionales. Ye un deprendimientu autodidacta: colos conocimientos que tenemos y la observación de dellos instrumentos que cayeran nes nuestres manes, fuimos fabricando dende percusión hasta cuerda, pasando por xiblates y too lo que nos llamara l’atención. Asina, facemos panderetes, panderos cuadraos, castañueles, xiblates, rabeles y hasta un «vigulín viquingu», llamáu Jouhikko.
Too ye artesanal: les ruxideres, la tripa de gochu de los panderos filámosla nós… namás mercamos les cuerdes de los rabeles y usamos tolos materiales reciclaos que podemos.
Ye una pena que dexen de facese estes coses n’Asturies y haya de mercales nel estranxeru, desaniciando una vegada más lo de nueso”.

—————-

“El Busgosu es un proyecto que nace de nuestro carácter de hacer las cosas por nosotros mismos.
Hacemos artesanías desde hace mucho tiempo. Pero nuestra pasión por la música celta y tradicional asturiana hizo que nuestro proyecto se enfocase en la fabricación y reparación de instrumentos tradicionales. Es un aprendizaje autodidacta: con los conocimientos que tenemos y la obsevación de los instrumentos que fueron cayendo en nuestras manos, fuimos fabricando desde percusión hasta cuerda, pasando por flautas y todo lo que nos llama la atención. De este modo, hacemos panderetas, panderos cuadrados, castañuelas, rabeles y hasta un «violín vikingo» llamado Jouhikko.
Todo es artesanal: las sonajas, la tripa de cerdo de los panderos cuadrados la hilamos nosotros… Sólo compramos las cuerdas de los rabeles y usamos todos los materiales reciclados que podemos.
Es una pena que se dejen de hacer estas cosas en Asturies y haya que comprarlas en el extranjero, borrando del mapa una vez más nuestras costumbres, oficios y modos de vida”.

DEJA UNA RESPUESTA

¡Por favor, introduce tu comentario!
Por favor, introduce tu nombre aquí